Neem contact op met ons door een mailtje te sturen naar hello@hiblom.be om het probleem te melden. We streven ernaar om binnen de drie werkdagen te beantwoorden.
De bezorger probeert de bloemen bij de buren af te leveren of neemt contact op met jou (indien het telefoonnummer gekend is). Bij leveringen via Bpost raden we aan om in jouw Bpost-app aan te geven dat het boeket op een ‘veilige plaats’ mag geleverd worden, zo beland het boeket niet op het postkantoor. 😊
Ja, je kunt je abonnement pauzeren via jouw persoonlijk account. Je hebt de mogelijkheid om tot maximaal 4 leveringen per kalenderjaar te pauzeren.
Handig wanneer je bijvoorbeeld op vakantie bent of even geen levering wenst. Let op: pauzeren kan enkel voor toekomstige leveringen en moet tijdig worden doorgegeven via je account. Minstens een week voor de geplande levering.
Heb je een bloemenabonnement gekregen via een cadeaubon? Dan hoef je niets te doen. Het abonnement stopt automatisch zodra alle leveringen die bij de cadeaubon horen, zijn bezorgd.
Uiteraard zouden wij het fantastisch vinden als je je abonnement zelf zou verlengen via jouw persoonlijk account. Via één klik op de verleng-knop bij de bestelling (abonnement) in je account, kan je je abonnement zelf verder zetten. 😊
Heb je een doorlopend abonnement (zonder cadeaubon)? Dan engageer je je bij de start voor minimaal 6 leveringen. Na deze 6 leveringen kun je je abonnement op elk moment stopzetten via jouw account.
Wanneer je een bloemenabonnement start met je cadeaubon, dien je de ontvangen combinatie zoals weergegeven op je bon (bijvoorbeeld 6 keer, medium boeket) in te geven bij het aangaan van je abonnement. Dit zorgt ervoor dat het ontvangen abonnement gedekt is door de cadeaubon (= geen restbedrag). De stijl en je frequentie kan je zelf nog kiezen bij het aangaan van je abonnement.
Dat betekent: geen restbedrag, geen extra kosten. Je activeert eenvoudig je abonnement door een bestelling te plaatsen met gebruik van jouw eigen account, en wij zorgen ervoor dat jij de komende weken de bloemen ontvangt die je cadeau hebt gekregen.
We zouden de vraag anders schrijven: Kan ik met een gewone cadeaubon een bloemenabonnement starten én eenmalige boeketten hiermee aankopen?
Ja, je kan met een gewone cadeaubon waarbij een vrij bedrag werd geschonken, een bloemenabonnement starten. Eens het tegoed op je bon opgebruikt is, dien je zelf naar jouw account te gaan om het abonnement verder te zetten en een andere betaalmethode te kiezen (bv. bancontact of kredietkaart). PS: weet dat je je bij het aangaan van een bloemenabonnement je engageert voor minimum 6 leveringen. Indien je je hieromtrent liever geen zorgen maakt, raden we je aan om eerder eenmalige boeketten aan te kopen met de cadeaubon en een bloemenabonnement aan te gaan via een andere betaalmethode (bv. bancontact of kredietkaart), zo verlopen de betalingen automatisch.
Ja, zodra het volledige tegoed van je cadeaubon is verbruikt, stopt het bloemenabonnement automatisch. Je zit dus nergens aan vast!
Uiteraard zouden wij het fantastisch vinden als je je abonnement zelf zou verlengen via jouw persoonlijk account. Via één klik op de verleng-knop bij de bestelling (abonnement) in je account, kan je je abonnement zelf verder zetten.